Launch Creader V+

Velmi rychlá česká E-OBD diagnostika

Výrobce : Launch Kód produktu : DLAU106201068 Cena bez DPH : 2 460 Kč Cena s DPH : 2 977 Kč Zboží je k dodání do 14 dnů.

Přeložili jsme pro Vás E-OBD diagnostiku do češtiny i s integrovanou nápovědou a tak nevyžaduje ani zaškolení obsluhy.  Komunikuje se všemi OBDII / EOBD protokoly včetně CAN. Díky příznicé ceně je přístroj určen jako pomocný přístroj jak pro profesionály (emisní a přijímací techniky, diagnostiky, apod), tak pro autopůjčovny, pojišťovny a majitele vozidel.

 

Další zboží v této kategorii

Podrobný popis výrobku

Hlavní výhody přístroje.

  • Velmi rychlá diagnostika (do 8 sec. přečteny všechny paměti závad)
  • Hovoří se všemi E-OBD protokoly
  • Čte a maže permanentní i nahodilou paměť závad (Nahodilá neznamená sporadická! Pomocí nahodilé zjistíte chybu, která se zatím nezapsala do klasické permanentní paměti závad)
  • Zaznamenává okolnostní podmínky uložených závad - Čte záznamy o tom, kolik bylo ujeto kilometrů a kolik uplynulo ohřevných cyklů od posledního výmazání paměti závad, zda byly prováděny a jaké testy samotným diagnostickým plánem, zjišťování vytlučených filtrů pevných částic a další..
  • Zaznamenává i v grafice s možností přehrávání
  • Nahrává až 8 hodin v kuse, lze uložit až 29 záznamů
  • Čte readiness kódy
  • Luští specifické značkové kódy mnoha výrobců vozidel a zobrazuje mnoho sledovaných parametrů

Pokud Creader V+ přečte z paměti závad chybový kód, který neodpovídá normovaném tvaru E-OBD, nabídne program hledání pod jednotlivými značkami vozidel a vyhledá k tomuto kódu originální chybové hlášení tak, jak jej definuje značková diagnostika (Mercedes, BMW, Opel, Ford Toyota a další.)

 

Pro koho je přístroj určen.

Přístroj může skvěle posloužit nejen emisním technikům, ale může také výrazně zefektivnit příjem vozidla do servisu a dokonce ochránit servis proti neoprávněným reklamacím opravy ze strany zákazníka (archivovat záznamy se vyplatí). Dále může být Creader V+ i velkým pomocníkem pro autobazary, autopůjčovny a pojišťovny, kteří tak mají vše aktuálně pod kontrolou.

 

Víte, že...

  • ...E-OBD je v současné době nejobsáhlejší a nej-aktualizovanější diagnostikou, která je ještě nad úrovní značkové diagnostiky konkrétních výrobců vozidel? Ano, legislativa výrobcům vozidel dokonce ukládá, které informace musí vysílat a přijímat z E-OBD zásuvky.
  • ...s pomocí E-OBD diagnostiky, je možné pracovat i s domnělou (neboli stínovou) pamětí závad a zachytit tak i velmi krátkodobé závady, které se do klasické paměti závad ani jako chyba nezapíší? Je tomu tak. S pomocí této funkce pak jednoduše a během několika sekund zjistíte, co před Vámi stojí za vozidlo - např. zda má funkční DPF, lambdasondy, a jak jsou na tom ostatní důležité systémy.
  • ...readiness kódy Vám pomohou ihned rozeznat, zda jsou všechny důležité systémy ve vozidle v pořádku a zda někdo těsně před Vaší návštěvou nesmazal chybovou paměť, aby se chyba nezobrazila? Když pak vozidlo např. má ve výbavě DPF, ale není aktivní, ihned vše přístroj zobrazí na displeji. Sice legislativa neukládá emisním technikům, aby tyto kódy četli, ale při vizuelní zkoušce by na spousty věcí měli přijít sami, jen podstatně složitěji.
  • ...rámcové okolnostní funkce informují o tom v jakém auto jelo režimu, když se objevilo chybové hlášení? Jednoduše je pak možné se dopátrát, zda se chyba vyskytla při startu, akceleraci, částečné zátěži či deceleraci. Ve spojení s aktuálně uloženými údaji o teplotě motoru a vzduchu, tlaku paliva a vzduchu, nasávaném množství vzduchu do motoru apod., je pak o dost snadnější se nasměrovat na příčinu závady.

 

Kontaktní formulář

Napište nám


(Tato otázka slouží k ověření, zda nejste spamovací robot.)
  


* Vyplnění položek označených hvězdičkou je povinné.

 
© 2008 – 2009 IHR-TECHNIKA s.r.o.